Sport i fitness

Kako upravljati Trikke-om?

kako-upravljati-trikke

Trikke [trajk], kao što samo ime nagovještava, je vozilo na tri kotača, koje se pokreče pokretima vrlo sličnim skijaškim.

Trikke [trajk], kao što samo ime nagovještava, je vozilo na tri kotača, koje se pokreče pokretima vrlo sličnim skijaškim. Trikke [trajk], kao što samo ime nagovještava, je vozilo na tri kotača, koje se pokreče pokretima vrlo sličnim skijaškim.

Trikke Tech 3CV tehnologija omogućuje kretanje bez pedala, bez posebnog mehanizma i bez dodirivanja tla sa stopalom. Ova jednostavna konstrukcija s tri točke se naginje zajedno s vama dok kotači cijelo vrijeme ostaju u dodiru sa tlom. Naginjanjem i carvanjem može se postići brzina do 35 km/h na ravnom, a moguće je i penjanje i po većim uzbrdicama, no za to će trebati dosta vježbe.

Na prvi pogled Trikke izgledaju slično romobilu, ali se odmah uočava da ovdje postoje dvije platforme za noge, umjesto jedne kod romobila. Upravljač je postavljen nešto više nego na romobilu i profesionalnije je napravljen te se cijela konstrukcija može naginjati. Trikke nikako ne treba stavljati u kategoriju romobila jer ste ovdje s obje noge stabilno na vozilu i nije potrebno spuštanje noge da bi se krenulo. Naginjanjem cijelog tijela i okretanjem upravljača Trikke lagano kreću i postižu brzinu. Konstantnim okretanjem upravljača, naginjanjem te guranjem nogu (pokret sličan carvanju kod skijanja) Trikke postižu sve veću brzinu. Početak je malo teži jer je potrebna koordinacija i kombinacija više pokreta, ali nakon kraćeg vremena koje je potrebno da svladate osnove, sve postaje vrlo logično.

Ne treba očekivati da ćete prvog dana postizati brzine od 30 km/h jer je za to potrebno ipak malo više vremena i vježbanja, ali vrlo brzo se povežu osnove i možete se kretati. U kretnji radi cijelo tijelo, rukama se okreče upravljač, cijelim tijelom se naginje na kontra strane i nogama se guraju platforme, što čini vrlo dobru tjelovježbu za sve skupine mišića. Vježbanje na Trikkeu je po našem mišljenju napornije od rolanja, bicikla ili romobila, ali je poprilično zabavno.

Za nizbrdice i sigurniju vožnju svaki model Trikke je opremljen kočnicama sličnima onima kao kod bicikla. Osim klasične vožnje Trikke nudi i mnogo zabave te pomicanje granica za one željne adrenalina. Osim klasičnih tankih kotača, postoje i široki kotači namijenjeni za vožnju po raznim terenima. Trikke se može voziti i nizbrdo gdje se dostižu visoke brzine i u potpunosti simulira carvanje te također za skakanje i prelaženje preko stepenica i drugih prepreka. Za ovakve ludorije preporučujemo upotrebu zaštitne opreme uključujući i kacige.

Postoji više različitih modela Trikke. Prva podjela je na Fun Fitness i Electric Hybrid. Osnovna razlika uočljiva je i u samom imenu, a to je Electric Hybrid, koji ima ugrađen elektromotor. Osnovna ideja tog motora je da vozaču olakša savladavanje uzbrdica. Naravno da se elektromotor može koristiti cijelo vrijeme, ali to nikako nije naša preporuka, jer se gubi cijeli smisao ovog koncepta. Fun Fitness nudi nekoliko različitih modela: T12 Roadster, T8 Sport, T78 Deluxe, T78 Convertible, T67 i T5 Kids. Modeli se razlikuju u vrsti i debljini kotača, kočnicama, samim mehanizmom, konstrukcijom i materijalima. Najpopularniji model je T8 Sport, koji je preporuka svima koji tek počinju i namijenjen je konvencionalnoj vožnji. Također postoji i zimska verzija , Skki Power, koja umjesto kotača ima skije.

Trikke je namijenjen svim generacijama i svima koji vole rekreaciju, a ne boje se isprobati nove stvari. Idealan način rekreacije u kojem sudjeluje cijelo tijelo, koji osim kondicije i snage pruža i mnogo zabave.

POPULARNO

To Top